menu Krzyś

sobota, 29 października 2016

Metamorfoza! :-)

Dawno mnie tu nie było... W tym czasie zdążyłam się przeprowadzić do Anglii i nazbierać garść nowych doświadczeń. Wciąż kocham rosyjskie kosmetyki! Świat jednak nadal inspiruje, dlatego miałam okazję przetestować również trochę kosmetyków brytyjskich. Mam jeszcze kilka sprawdzonych kosmetyków z Polski, jak chociażby Jantar Farmony czy Organique.

Minęły już prawie 2 lata odkąd nie używam farby z amoniakiem. Kondycja moich włosów znacznie się poprawiła. Zmienił się również kolor. Ostatnio zmieszałam odcień złotego blondu z kolorem pomarańczowym... Nowa farba nazywa się Herbatint i bardzo dobrze spisuje się na moich włosach :-)


Jeśli macie ochotę zagłębić się nieco w tematykę ekologiczną i razem ze mną zbadać składy naturalnych kosmetyków, to zapraszam Was na mojego nowego bloga poszerzonego o kilka niespodzianek ;-) Amber Eko to miejsce bardziej profesjonalne i estetyczne, ale wciąż moje! O ciepłym, przyjemnym klimacie, w którym mam nadzieję Was spotkać już wkrótce :-)

Pozdrawiam,
Amber




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz