menu Krzyś

wtorek, 24 listopada 2015

Co dalej z blogiem?

Minął już ponad rok od pierwszego posta. W tym czasie zdążyłam popełnić kilka błędów pielęgnacyjnych, rozpoznać je, przeprowadzić się do innego kraju i pozwiedzać tutejsze sklepy. Przyszedł czas na ujawnienie moich blogowych planów. 

Otóż, ten blog nigdy nie miał na celu pokazywanie wszystkim znanych kosmetyków drogeryjnych ani też fryzjerskich. Początkowo, opisywałam produkty, które można kupić przez internet (głównie rosyjskie), ale tych też jest sporo na innych blogach. Nie widzę sensu poświęcania czasu i miejsca na rzeczy bardzo popularne (choć mogą zdarzyć się wyjątki), dlatego swoje posty kieruję przede wszystkim do osób, które lubią nowości. Ja sama uwielbiam "przemierzać świat" w poszukiwaniu ciekawych kosmetyków, o których wcześniej nie słyszałam lub których żadna znajoma mi blogerka jeszcze nie pisała. Chciałabym dorzucić do grona kosmetyków naturalnych takie właśnie perełki :-)

Swoje zakupy nadal będę robić przez internet ale również w sklepach wegańskich w Manchesterze. Widziałam tam ostatnio dużo ciekawych rzeczy, czyt. materiału na bloga :-D Abyście zostali ze mną na dłużej, zdradzę że właśnie testuję na swoich włosach kosmetyki z olejem z konopi! Pierwsze wrażanie bardzo pozytywne :-) Będę również podążać w stronę zdrowej diety oraz kosmetyków organicznych (z olejkami eterycznymi i ziołami). Będzie się działo!

Mam nadzieję, że na mojego bloga trafią osoby, poszukujące recenzji kosmetyków mało popularnych w Polsce oraz wszystkie wielbicielki naturalnego piękna! Nawet jeśli nie macie możliwości zakupić produktów przeze mnie recenzowanych, to i tak warto tu zajrzeć. Recenzje nie są jedynym tematem mojego bloga. Zapraszam serdecznie!

Lubicie kosmetyki organiczne? A może testowaliście już olej z konopi? :-)

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz